" denizin ortasında, mumyalar sofrasında"

Olmayana Sergi Mixtape





















Download hosted by mediafire.com.


Her şeyiyle çok hesaplı kolormatik karakterler denizinde itinayla oluşturulmuş kişilik bütünlerinin gerçekliğine dair kurulan düşlerin ve cv cv salınan karakter çıktılarının arasından elimize bir parça kişilik tutuşturulunca, hemen koşuverip mührümüzü basaraktan çoğalttığımız nice semptomlarımıza, ağrılarımıza ve düş kırımklıklarımıza ithafen bir şeyler…..

Varlığından evire çevire bir şey beklemek istediğim herbişeylerin senfonisinde pis duygu- salmaya salmaya- salmaya geldik. Fol yok yumurta yok, kuş foli koma foli ve harbiden olmayana sergi - yergi tadında bir toplaşma oluşturmaya çalıştım. Piyasa takıldım.

Hepinize laflar hazırladım diyeceğim ama kısaca cümleten hayırlı traşlar diliyorum.

4 .:

  1. brandon said...

    kürt çalar çingen oynar hesabı mı olacak, olsun: sinir bozukluklarına sağlık be kardeşim, anca bu kadar olur dedim resmen.

    beeen bir bülbül olsaaam...  

  2. esnik vörsun said...

    tracklist kafası::

    Zeki Müren - Rakımda Buz Parçasısın

    Ajda Pekkan - Boş Sokak

    mama!milk - kujaku

    Faunts - Parler De La Pluie et Du Beau Temps

    Patrick Wolf - Empress

    Siouxsie and The Banshees - 92 Degrees

    edIT - Mop Head

    David Bowie - I'm Deranged

    Sonic Youth - Mildred Pierce

    Joy Division - Berlin

    The Twilight Sad - And She Would Darken the Memory

    Zeki Müren - Taksim

    Brenna Maccrimmon & Baba Zula - Cecom

    allah taksiratlarımızı affetsin, tütütü  

  3. brandon said...

    offf jötem amına koyim. tümömanki, pütan.

    tunayt yuvilbimaaayn, tünaömanki daaays. hatta. (evet tek başıma alkol kullandım.)  

  4. Radnor said...

    o ne la , ich bin ayne klayne, adamımsın  


 

2009-2016 Amme Hizmeti -sonikatak-