" denizin ortasında, mumyalar sofrasında"

Refahiye Compilation




bloggerlık denilen kurumsal hüznün onay merciinde can erzincan (cCc) refahiye underground'dan sazlı sözlü ÇALIŞAN ADAMIN EKLEKTİZMİ konulu toplama hazırladım. Boş gördüğü kaldırıma oturan liseli kız gibi veya gündüz matinesi kıvamında, disko kolbastıdan, aksaray'da böbrekleri satmaya, dağdaki ayı bokundan, meme ve götsüz gazete görmenin şaşkınlığına, kıbrıs gazisinin işlemeyen parmağına kadar türlü varyasyonlara şaşırmaktan yorulmaca...

saim abi, kuşoğlu restoran, altun otel ( hakan altun), DOBLO, güven market, ipne bekir, Şahverdi köyü, JEAN D'ARME adına;

- Bugün kaç kelle aldın tertibim ? -esanslı-

pazar keyfi coşkusuyla: EKLEKTİZM İÇ BU KADAR EKLEKTİK OLMAMIŞTI


Part 1
Part 2

1 .:

  1. esnik vörsun said...

    ŞARKI LİSTESİ(yabancı yerli karışık) :

    Derdiyoklar - Yaşayın Hayvanlar
    Motorhead - Ace of Spades
    Şener Şen - Aşk Olsun
    Dehşet Crew - Cartel'e Saygı
    Vialka - Everywhere and Nowhere
    Derdiyoklar - Gezdim Usandım Yoruldum
    Megadeth - Hangar 18
    Dropkick Murphys - I'm Shipping up to Boston
    Manowar - Hail and Kill (turgut özal sponsorluğunda)
    Romanlar Eğleniyor - Kalleş Biftek
    Selda Bağcan - İnce ince Bir Kar Yağar
    Killa Hakan - Kreuzberg City
    Rammstein - Links 2 3 4
    Erkin Koray - Mezarlık Gülleri
    Volkan Konak - Mimoza Çiçeği
    Kreator - Phobia
    Hakan Altun - Sen Bana Yanlış Yaptın
    Alestorm - Wenches and Mead
    Çılgın Sedat - Senin İhanetini Ayakta Alkışlıyorum
    Bunalım - Taş Var Köpek Yok
    The Hives- Walk, Idiot Walk
    Derdiyoklar - Yaz Gazeteci Yaz  


 

2009-2016 Amme Hizmeti -sonikatak-