" denizin ortasında, mumyalar sofrasında"















Download hosted by Rapidshare.com.



"Dünyanın en güzel albümü" tanımlaması, işaret ettiği şeye dair nihai bir yargıyı ortaya koymaktan ve kabul ettirmekten ziyade onu türlü yarıştırmaların içine sokuyor, aslında çok da orjinal olmayabilen başkalıkları tek bir sıfata götürüyor . Bu albümse, bütün yarıştırmaların, üstünlüklerin ve farkların ötesinde, bu farkları algılayabilmemizi sağlayan, o zemini açan olarak var. Ve burda Slint'in bir janrın öncüsü olmasından bahsetmiyorum, influential olmasından da. Açtığını söylediğim zemin sadece postrock gruplarını barındırmıyor; başlı başına müziğin bütünlüğünü ve müziğin içinde narrate etmenin olasılıklarını taşıyor orası. "Bir kitap okudum ve hayatım değişti." Altı şarkı dinledim ve hayatımı altüst etti, ya da altüst olan hayatım bu albümün üstüne geldi, bu albüm zihnimin altını üstüne getirdi, kalbim bu albümün altında kaldı. Dışı seni içi beni: Açılan bir gül gibi, saçılan son albümümüz bu.

0 .:


 

2009-2016 Amme Hizmeti -sonikatak-