" denizin ortasında, mumyalar sofrasında"















Download hosted by Rapidshare.com



Geç buldum, canhıraş sarıldım: David Sylvian'ın öne attırdığı balyajına ve pek tabii ki grubun genel bir genç kız rüyası esansı taşımasına ölürüm. Bir de adamın yaptığı işlere bakıyorum, boş durmamış, duramamış, hoşuma gidiyor. Kendisi, şahsıma yöneltilen her mülakat ve her ankette belirttiğim gibi, en sevdiğim üç ingilizden biridir. Ama cidden, sesinin nevi şahsına münhasırlığı, musıkişinaslığı, o rengi, o titremeleri, uyyyyy... Bi haller geliyor bana: Allaah!!! Allaaaah!!! Köşeden EsraCeyhanMüdahalesi ve Tarık Mengüç yarım daire stüdyo koşuşu ile: "Brandon bey naaabıyosunuz?" Bi solistin aşkına grubu harcayacak adam değilim; Gentlemen Take Polaroids eminim herkesin kişisel tarihinde çok mühim yere sahiptir. Bilmeyen de bilsin diyerekten koyayım istedim. Allaaah!

0 .:


 

2009-2016 Amme Hizmeti -sonikatak-