" denizin ortasında, mumyalar sofrasında"

Blur - (2003) Think Tank

















Download hosted by Rapidshare.com.




Öyküne öyküne ne hale geldik, her yüze güleni biz dost bildik diye şarkı tutturarak geçirdiğimiz gençliğimizin ter kokulu yalnızlıklarından ne tür çıkarımlara gark olduysak artık, içimizde ne bir güven ne de sevgi bıraktı kalabalıklarımızın bütünü. Bilgisayar başında yavaş yavaş çürürken kendisine birşeyler soran boş gözlere karşılık aynı boşlukla açılıp kapanan göz kapaklarına ithafen. Albümün totalde güzellğinden söz edemesem de, piç gözlü Damın Albarn'ın apartman serserisi sesinin hatrına dinliyor insan.

4 .:

  1. Dead FM said...

    ya ben bu albüm neden hiç kimse tarafından sevilmemişti bi türlü anlamadım. yani graham olmasa da baya değişik, baya hoş bi işti bence. pek bir bütünlüğü yok albümün belki ama ayrı ayrı dinlendiğinde şarkıların pek çoğu muazzamdı bence. abi caravan falan nedir ya. off, benim össye hazırlandığım seneydi, çürütmüştüm resmen albümü dinleye dinleye  

  2. brandon said...

    o out of time'a kurban olurum ben. bi dönemimin banko şarkısıydı, hatırlattığına o kaddar mesudum ki... damön albarn'ın bir fenomen haline gelmesi beni ÇOK rahatsız ediyor, yine de by all means kendimi onun o piçliğine teslim edebileceğimi bildiğimden -bu tıynetsizlik içinde- evet amına koyim dokuz aylık'ın en başarılı oyuncusu seviyesinde hayranım kendisine, demmit.  

  3. esnik vörsun said...

    @dead fm'ciğim ;

    o sıralarda indie bindi muhabbeti yeni patlamıştı sanırım ülkede, blur tu kaka olmuştu diye hatırlıyorum- benimde öss dönemlerime denk geliyordu sanırım- , özellikle salak gibi Jet'i dinlerdim loop'a alıp, hastalık gibiydi ühüh heygidihey.

    @ bacıkalfa brandon, damon albarn'ın jude law suratına hayran olmamak elde değil diyorum dergici ağzıyla lan  

  4. brandon said...

    bu da patlak  


 

2009-2016 Amme Hizmeti -sonikatak-